Underbart väder

Det är underbart väder ute idag, soligt och så. Men blåser helt sjukt mycket - ville bara säga det.
Har inte gjort så mycket idag förutom att plugga då. Och kollade nyss på klockan, herregud! 15.08 redan?
Jag har antagligen pluggat väldigt länge men inte fått in något i huvudet än. Men det löser sig.

Svenskaläxan är 100% klar. Helt klar. Finito. Eller ja, jag slarvläste några sidor men fattar nog ändå! Så jag har läst ut halva Flugornas Herre på en "dag", inte illa! Nu ska jag slänga den åt sidan och fortsätta med biologin. Sedan spanskan (som jag inte fattar någonting av!). Vi ska redovisa någonting på tisdag inför klassen ..

Saknar Anniela. Träffas inte så ofta men när vi väl gör det så har vi skitkul! :)
puss.

Kommentarer
Postat av: david

också klar med Fluggornas herre. Den satans boken kostade 50% av min helg. ;o

2008-09-28 @ 15:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0