Trött

Jag är trött på skolan + att jag drunknar i läxor.

Det här är vad jag skulle behöva nu:
En BJ-kanin,
eller en teddyvädur,
eller en sphynxkatt,
eller en cornish rex,
eller en toypudel,
en dator (får min imorgon!!!!!!!!!!!!! GLÄDJE <3)
och en B&J-glass.

Då skulle jag inte ens komma på tanken att klaga på skolan :-)



Och ett stort förlåt för att jag skriver så ointressanta och totalt meningslösa inlägg. Men jag saknar att låta fingrarna glida över tangenterna, och jag har inget vettigt att skriva. Så ni får överleva.
Det blir andra bullar när datorn kommer! Om den är klar då..

Idag har jag pluggelipluggat och varit ute hos los conejos. Pluggat ute, med kaninerna faktiskt. Mys.
Ska nog bege mig till Granngården snart och köpa några kompostgaller för farmorspengen. Onödigt tycker vissa, men jag gillar't.
Och idag har jag inte gjort så mycket mer. Fixat med en rolig sida som jag har blivit helt besatt av, misstolka inte :-P
Käkiläkat lite panpizza också.

Och nu ser jag att jag bara har skrivit saker rakt av, ser ut som en jordbävning i Los Angeles eller nåt (hjälpte syrran med läxorna och det handlade om det). Hoppas att ni överlever...
Nu ska jag läsa igenom kemin lite, eller så läser jag min Gossip Girl-bok istället. Gissa vad jag helst vill? Hah.
Puss&Kram,skumbanan. See ya in school 2morrow. Om jag orkar släpa mig dit, har inte så mycket till val..

Kommentarer
Postat av: david

ska vi flytta till ett land långtbort som fan där det är förbjudet med skolor och där alla elever får sitta och tugga karameller hela dagarna i stället? ;o :D

2008-09-01 @ 21:30:02
Postat av: Ida

hej, jag är urkass på att göra bloggdesigner och designen jag har är gjord av en annan tjej. Nu är det så att jag vill ha en ny design med nya bilder då jag nyligen har gift mig och så.



Är du sugen att hjälpa mig med en ny design?

2008-09-04 @ 16:33:16
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0