Städat

Har städat som en tok idag.

Emmy's dammråttsuppfödning! Jag föder upp dammråttor i olika färger, speciellt inriktad på den vanliga viltdamm-färgen men även andra kan förekomma.
Mina dammråttor har underbart temperament och jag avlar inte på individer som visat aggressivt betéende.
Mina underbaringar har aldrig bitit någon, dom är väldigt lugna och vänliga av sig. Ge dom en lekkamrat så är dom oftast tysta och nöjda.
Är du sugen på en vän för livet? Kontakta mig snarast!
(Obs! Dom kan föröka sig riktigt snabbt!)

Tyvärr så måste jag meddela att aveln är nedlagd för tillfället, men jag är övertygad om att Emmy's uppfödning kommer igång snart igen, när jag har skaffat nya avelsdjur. Ungar kan förbokas, leverans är inga problem.


 Haha.. Humor á la Emmy. Ja, inga kommentarer. Ha det bäst, kära vänner, ha det bäst .. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

asgarvar

2008-09-27 @ 23:20:11
URL: http://lottaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0