Sala Torg

Hej! Jag kom nyss hem från Gallerian (ohja, i SALA!). Inte så otroligt mycket att skryta med men finns absolut så många affärer att jag överlever, ett tag iallafall!
Jag var med Amanda och Kajsa, och gick sedan för att träffa Anniela som praktiserar på en affär där, eller något. Innan jag åkte dit sprang jag runt med min älskade kamera och fotade smått och gott. Resultaten får ni kanske se sen om blogg.se inte bråkar med mig (edit; fungerar inte!).

Borde inte (läs; får inte) sitta vid datorn egentligen. Ska plugga stenhårt inför morgondagens alla läxor! Det säger Amanda att jag ska göra iallafall. Eller ja, hon sa att jag inte skulle starta datorn. HERREGUD!? Det är ju som att påstå att man klarar sig bättre utan mat, eller nåt.

Jag kan inte plugga utan min underbara musik med mina underbara högtalare.
Dom är på vissa morgonar (heter det så?) annars har jag Barbro med mig (minns ni vem det var? IPOD!), sen direkt när jag kommer hem myser jag med och rastar kaninerna ett tag och sen går jag in, startar datorn, startar musiken och pluggar. Musiken är på till klockan 9 ungefär, för då ska syster sova.
Tror ni mig inte kan ni alltid fråga min mor, hon är nog inte så glad, hah.

Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dunkadunkadunkdunkdunkadunkdunkelidunkdunkdunkadunkdunk......

2008-09-25 @ 21:07:21
URL: http://lottaw.blogspot.com
Postat av: Feliciaa

sv: nja det var en sådär resa :P



haha, du är precis som jag :P när jag egentligen har vääärsya läxhögen så¨sitter jag vid datorn >.<

2008-09-25 @ 21:40:32
URL: http://greendaygirl.blogg.se/
Postat av: tiindra

Haha..precis så där pluggar grabben med...musiken och dator på nästan högsta volym..nää, inte riktigt "ler"....

2008-09-27 @ 23:22:59
URL: http://tiindraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0