Musik

Jag sitter klistrad i ett jobbigt läge nu. Riktigt jobbigt - min iPod och jag bråkar!
Jag har ju typ 164 låtar på min iPod och ingen av dom låtarna finns på min dator .. Men på min dator finns däremot ungefär 50 låtar som jag vill lägga i iPoden. Men gör man det försvinner alla andra .. Suck.

Ska försöka lösa det! Vet inte hur, menmen.



Har varit ute hos kaninerna, varit på Sala-marknaden och umgåtts med Anniela. Mys. Nu ska jag fixa iPoden sen plugg, och sen Anniela igen, förhoppningsvis!

Har även fått Amanda att skaffa blogg, kika in där vettja; Här är hennes blogg.
Vad ska ni göra ikväll/imorgon ? :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ooh, du gör reklam för mig ;)

2008-09-20 @ 19:49:06
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0