Monster och bilar

Är med Anniela. Vi sjunger och dansar, läser böker och är livliga till tusen.
Vi letar som tokar efter T-shirtar och mjukisbyxor som vi kan skriva eget tryck på. När vi väl har hittat och fått hem det så ska vi starta en liten klubb, som ni förhoppningsvis får se mer av :)
Inget riktigt planerat än, men vi vet på ett ungefär hur det blir, och det kommer bli grymt roligt. Men nu tänker jag inte avslöja något mer. Shhh ..

Har ett myggben på handen tänkte jag skriva, men menar ett myggbett. Det kliar så fruktansvärt och mer intressant samtalsämne hittar jag inte.



Var ensam hemma en stund idag. Det blåste sjukt mycket och jag var typ livrädd. Så jag loggade in på msn. Sedan ringde telefonen och jag sprang för att svara. Det var grannen som undrade om jag ville gå ut med deras hund. "Visst" svarade jag, men kollade ut i mörkret och tvekade. Men självklart, vad gör man inte för hunden?
Gick till datorn för att stänga ner msn, men då hade internet brutits och det enda jag såg var en kontakt som hade skrivit "jag ser dig" (hon hade skämtat, men hon hann inte skriva det!). Snacka om att få en klump i magen. Gick ut genom rummet och då smällde högtalarna till så jag sprang det snabbaste jag kunde till grannen.
Låste upp, hämtade hunden och gick ut. Voffen var glad men ställde sig sen och kollade mot några mörka träd, svansen mellan benen typ och sprang in igen! Jag fick panik, hämtade två köttbullar från kylen och lockade ut lilla voff. 
Sen gick hunden in i allafall, och jag låste och gick hem. Sen på vägen kändes det som om någon gick bredvid och fick ÄNNU mer panik.

Sen sprang jag in, sen sprang jag ut för att möta Anniela som skulle komma. Men DÅ kom det en asläskig bil som körde förbi, sen stannade den och jag tog upp mobilen och låtsades prata. Och då backade den mot mig men backade förbi och ut genom cykelbanan (haha!). Då kom Anniela.

Tror inte att någon orkade läsa men ändå! Nu sitter jag och redigerar bilder på Nick och Anniela läser högt ur min engelskabok. Och min rum är så blankt och rent så det svider i ögonen. Det kan väl ändå inte vara nyttigt? Jag föredrar när det ligger grejer överallt, då behöver man inte vara rädd för att ramla och göra illa sig på golvet eller nåt. Då är det ALLTID något som dämpar fallet.
puss.

Kommentarer
Postat av: Anniela

Ja du det var en bra och roliig kväll älskar att vara med dej!<3

2008-09-28 @ 14:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0