Kaffelatte

Gick upp klockan tio idag för att se live-versionen av Jonas Brothers i London.

Sedan Gallerian (igen!) med Anniela. Vi gick igenom allt på ca. 5 minuter (Anniela, vi gick aldrig in i någon affär ju .. Eller jo, Expert bara!). Sedan stod vi och bråkade i typ hundra år för jag ville ha kaffelatte idag igen och hon ville ha spån till sin kanin.

Det slutade med att vi gick in och köpte kaffelatte med vit chokladsmak. Det godaste jag någonsin har smakat, jag lovar!
Nu letar jag som en tok efter T-shirtar och mjukisbyxor på internet. Jag och Anniela ska kanske beställa och ha det till en sak, som förblir hemligt ett tag. Tihi.
H A  D E T  B R A.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0