Fotosugen

Är grymt sugen på att fotografera. Efter skolan är jag alltid så trött och ingen fantasi alls, men när alla lägger sig och sover, ja, då vaknar min hjärna! Synd bara att min kamera ska låta så mycket. Men jag älskar den ändå.

Har pluggat rätt så bra idag.
Nu ska jag lägga mig och läsa Flugornas Herre och lyssna på musiiik!
Blir mycket mer spännande nu när Kajsa redan har avslöjat lite om boken, right? Och jag är seriös. Den verkar iallafall lite roligare nu än innan. Men den är fortfarande så tråkig så det svider i ögonen ..
Godnatt bloggen.

(svarar på två kommentarer nedan)




Svar till Tiindra:
"Det där blev väl bra...din design..
Tycker du har varit jätteduktig!!!!. "

Svar: Tack så jättemycket! :)

Svar till Amanda:
"Lycka till då!" eller något liknande.

Svar: Jag tänker inte säga t-ordet för det ger otur, men yeah säger jag bara. Puss på dig sötnöt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Råkade visst sno ditt "gonatt bloggen" undermedvetet liksom. Sorry...

2008-09-23 @ 22:52:57
URL: http://lottaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0