You Got Me Going Crazy!

Nu ligger jag i sängen och slappar. Har försökt plugga lite spanska men det går inte på tom mage.

Vi hade 3 timmar långt svenskaprov idag. Referat. Jag kommer säkert få IG för jag råkade skriva alldeles för mycket. Trodde att det stod att man kunde skriva ungefär 350 ord, men det stod 250.. Så ja, vi får se hur det går. Hah.
Och idag slutade jag grymt tidigt. Vi slapp engelskan och jag gick inte till spanskan för vi skulle ändå bara plugga till provet så jag och Ellinor gjorde det hemma istället :)


har klippt lugg igen.

Nu ska jag sticka lite. Tant-varning men det är härligt! Puss.
Imorgon är det spanskaproooov!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lilla tanten har skaffat lugg x)

2008-10-16 @ 18:56:47
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0