Upphittat

Jag tar tillfälligt hand om en otroligt underbar liten kanin. En blå hane. Jättetrevlig och ett riktigt matvrak! Mamma har ringt polisen och försökt leta reda på ägaren. Den har varit "borta" i minst två dagar..



Nu sitter jag och sjunger, som vanligt. Har nyss varit och ätit hos grannarna.
Imorgon ska jag upp tidigt för att åka och kolla när lillasyster ska tävla.. med hästar. Ingen aning om vad, hoppning?
Vi ska även hämta hem lilla Raffe, som jag aldrig träffat, en shetlandsponny som ska ersätta en liten del av tomrummet efter Tuttan och Madic. Vi får hoppas på det bästa.. Menmen, välkommen in i familjen!

Mormor ska skaffa både häst, hund och katt den här veckan, eller nästa. Snacka om fullt hus! (ja, hästen bor inte i huset, men ni förstår vad jag menar?)



Ska försöka fixa designen nu! Men har aaabsolut ingen aning om hur jag vill ha det. Tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0