Uppdatering

Jag överlevde Ösby. Vi fick märka mellangrisar, mocka åt storgrisar, Emma gav sprutor till smågrisar och hon som jobbade där kastrerade dom. Inte det roligaste att se precis, smärtsamt.

Vi fick även mocka eller vad det heter, åt mellangrisarna (slaktsvinen, hemskt ord men så är det). Men då var vi tvungna att gå in till dom och det var helt sjukt, värsta zombiegrisarna som bet fast i benen typ. PANIK!



Har pluggat ett bra tag nu, men bara lärt mig ca 1/3 av alla engelskaglosor. Får plugga innan jag ska sova också.
Såhär ser min vecka ut:

FREDAG: engelskaförhör, plugga och vara med Anniela.
LÖRDAG: plugga, slappa.
SÖNDAG: plugga, slappa.
- - -
MÅNDAG: kemiförhör, matteprov.
TISDAG: klippa mig!
ONSDAG: ösby - stallet.
TORSDAG: spanskaprov, matteprov.
.. sen vet jag inget mer. Det är mest för min egna skull som jag skrev upp allt, just so you know it.

NU börjar Heroes!
PUSS&KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0