Trött

Godmorgon! Idag vaknade jag typ klockan tio av mina små odjurs-gerbiler som krafsade i kartong, bet och rev, hoppade och drog klorna mot en betongplatta m.m.. Det var iallafall omöjligt att somna om så jag låg och lyssnade på musik tills jag fick orken att kliva upp.

Smsade lite med Anniela när jag åt frukost och så, sen gick jag ut till Uzza och Myra men då började det regna. Stackarna.

Nu sitter jag vid datorn. Har läst alla bevakade bloggar och nu ska jag plugga matte och läsa ut en engelskabok. Hatar läxor! Nu kan man inte ens vila på helgerna längre... Herregud.
pusshejs.

Kommentarer
Postat av: Feliciaa

jag bävar inför den dag då jag börjar gymnasiet, hur mycket läxor får ni i genomsnitt per vecka?

2008-10-04 @ 15:53:59
URL: http://greendaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0