Ösby inatt

Hej och förlåt för dålig uppdatering! Har inte så mycket tid till datorn den här veckan - mycket plugg.

Ikväll runt klocka 19-20 så åker jag och förhoppningsvis Ellinor till Ösby. Vi ska sova där och vi har förhoppningsvis fått tag på stugor .. annars får jag väl sova i stallet.
Nu ska jag packa sovsäck, kudde, tandborste, smink och annat. Ska upp runt klockan 6 imorgon, börjar klockan 7. Och ligga och plugga halva natten idag då, har typ 145 glosor i engelska tills på fredag.

Kommer bli HEMSKT att inte säga godnatt till los conejos ikväll. Men sånt är livet ..

Ni som har mitt nummer - SMSA! (om det är mottagning där ute förstås ..)
Ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0