Nyss vaknat

Hej alla godisråttor! Idag ska jag plugga kemi och åka hem till mormor och kolla på nya hästen. Nice.

Ska ta med min kamera (Canon EOS 400D) men det svider i hjärtat att jag nu för tillfället bara har kitobjektivet (18-55). Jag brukar få låna ett teleobjektiv av min granne, och det är en Tamron 70-300 eller något liknande. Ska spara pengar till ett eget + batterigrepp, eller önska mig i julklapp..

Designen ska jag försöka fixa i veckan. Har iiingen aning om hur jag vill ha den ens! Så det blir lite svårt.
Men jag lovar att den kommer bli bättre än den här! :)

Nu ska jag ner och äta lite frukost, sen ut till kaninerna och mysa (har ju en extra-kanin nu också! hihi).
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0