Nagellack

Nu ligger jag i min obäddade säng med en varm laptop på magen. Mysigt. Jag vill sticka lite men jag är så trött i ögonen..
Ska strax ner och ta bort mitt nagellack sen ska jag ha på nytt. Vilken färg vet jag inte, antingen svart, röd, vit, ljusrosa, rosa, skrikrosa, neongul, starkt orange, genomskinligt eller fransk manikyr. Det får ödet bestämma (eller Amanda!). Och Amanda tvingar mig att blogga så.. det blir lite ointressant. Men det är bara för att jag är på dåligt humör.

Tänk en dag - designen är heeelt klar och helt perfekt - då ska jag blogga intressant. Promise!

Jag har för övrigt hittat ett par örhängen från cocoo.se som jag vill ha. Ska nog beställa sen men vill gärna beställa något mer samtidigt.. Guldfärgade bambuörhängen, ca 7 cm i diameter.

Nu ska jag ut i mörkret och kylan! Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Möhö ^^ Jag är ödet ;)

2008-10-16 @ 18:54:56
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0