Mina morgonrutiner

Ja, några har frågat varför jag går upp så jäkla tidigt på morgonen. Sanningen är att jag inte hinner med allt annars. Därför tänkte jag visa vilka tider jag gör vad:

06:10 Väckarklockan ringer. Antingen kliver jag upp nu eller..
06:18 Snoozen. Jag kliver upp, tar på mig myskläder och går ner.
06:20 Jag gör frukosten och sätter mig vid tvn. Måste skynda mig annars tar lillasystern tv:n och kollar på Disney.
06:50 Jag har ätit klart och tvättar håret eller sminkar mig.
07:30 Jag går ut till kaninerna. Gosar, matar och sjunger.
07:40 Jag cyklar till skolan.

Så ja, nu slipper ni fråga :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men man behöver inte 30 min på sig för att äta frukost, eller sminka sig på 40 min. Och du bebhöver inte 35 min på dig att cykla till skolan! Det tar MAX 10 mmin!

2008-10-23 @ 19:53:59
URL: http://justjonsson.blogg.se/
Postat av: Felicia

Oj vad tidigt du går upp ;O

jag går upp 30 minuter innan jag går hemifrån ;)

2008-11-02 @ 15:58:19
URL: http://greendaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0