Fotografering

Har varit ute och tagit massvis med kort idag, 250 stycken för att vara exakt. Tvåhundrafemtio stycken höstbilder, inte illa ..
Går tyvärr inte att ladda upp dom för tillfället, min dator bråkar med mig.

Har varit ute med kaninerna, Myra fick springa i rasthagen och Uzza fick springa lös. Girl you got me going crazy.
Hon springer runt som en duracell-kanin, vem vet, det kanske är hon som är i reklamen?
Ska in i alla buskar, upp på alla trappor, in bakom alla grushögar och hon försöker desperat rymma härifrån.
Hon blir helt överlycklig när hon får syn på den stora vägen utanför, och springer allt vad hon kan. Vips, så är det en kapplöpning mellan henne och mig, jag brukar vinna ..

Nu ska jag .. inte göra så mycket. Är grymt sugen på en Ben&Jerry-glass, ge mig?

Kommentarer
Postat av: tiindra

Sv: Jag har tagit bilderna själv med D kamera..Som du vet så vill jag ju så gärna ha en systemkamera men det får vänta....Jag får nöja mig med grabbens kamera :0)...inte alltid han är så glad för det men jag får flörta :0)..

Ska bli spännander att se dina bilder sedan...

2008-10-02 @ 19:11:42
URL: http://tiindraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0