Calm Driving



Har varit med Kajsa idag, lärde henne att sticka. Suck! Jag skaa sluta skriva om det! Fattar inte ens varför jag stickar?
Det är tråkigt, tråkigare, tråkigast och man får bara ont i fingrarna..

Jag och Kajsa valde faktiskt stickningen framför datorn (FRAMFÖR datorn, hah). Så i ett x antal timmar så har vi suttit och grimaserat som små pensionärer, helt 100%igt allvarliga och koncentrerade till 1000..

Emmy: Oh my god! Jag tappade en maska! Oj, nu fångade jag den igen. Yesss..
Kajsa kollar upp, men kollar sen djuuupt koncentrerat på sin stickning och säger med en förvånad röst: Tuuuur..

Såna samtal har vi haft. Man blir ju lite (läs; mycket) hjärntvättad.

NY DESIGN SKA FÖRSÖKA FIXAS PÅ TISDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0