Arg och sur

Vet inte vad jag ska ta mig till med bloggen alltså. Designen är helt knäpp. Jag har försökt gjort en header idag men ja, det blev inte så bra. Ska försöka fota nya kort i veckan!

Det här inlägget är 100% onödigt. Sitter och pratar på msn med Kajsa, smsar med David och Josefine, beundrar mina snygga kläder (dagens outfit; pyjamas-tröja XXL, tjocksockar och långkalsonger. Snyggisch.).

Har panik. Orkar inte. Vet inte vad jag ska göra. Vill hoppa av gymnasiet. Vill sova hela veckan. Vill ha massor av kameragrejer så jag kan ta kort så jag kan fixa bloggen så ni kanske kan läsa utan att få ont i ögonen. Vill ha två tjocka gosiga gerbiler så att jag kan påminnas om Laila och Diddlina (miss you..). Vill ha godis och vill ha LOV.

Det är mycket man vill ha här i livet.
Nu ska jag ut till mina fluffbollar. Sen ska jag läsa Harry Potter så att jag kanske blir lite gladare. Herregud. Förlåt för ett tråkigt och argt inlägg men jag behövde rasta fingarna på tangentbordet.

PÅ LÖRDAG SKA JAG VARA MED KAJSA! LÄNGTAR REDAN.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, där va haken alltså. För dom måste ju få in pengar på något sätt så de kan ju inte vara bara sådär billigt :P



hoppa inte av! Känn ingen press bara så går de nog bra. Jag har också såna där stunder då jag bara vill skita i allt men då är jag oftast stressad och känner press.

2008-11-23 @ 21:42:15
Postat av: Kajsa : )

Hmm, ja, jag vet inte riktigt... Jag kan nog inte fixa nåt av dina önskemål där. Men en sak kan jag lova, & det är att GODIS kan du iaf få : ) <3

2008-11-24 @ 16:45:23
URL: http://kajsalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0