Önskelista

Nu har jag bytt nagellack, försökt plugga, börjat skriva en berättelse, gosat med gerbilerna, smsat, kollat lite på film och nu lyssnar jag på musik.
Intressant inlägg, hmm. Jag är helt enkelt för trött. Gick upp ganska tidigt idag. Runt tio eller elva, Anniela sov fortfarande när jag åt frukost och var ute hos kaninerna. Haha.

Önskelistan:
Tre hårda klappar:
1. Dator.
2. Kameraobjektiv, tele- eller macro.
3. Batterigrepp.

Tre mjuka klappar:
1. Två gerbiler.
2. Kläder.
3. Mjuka sedlar, heheh.

Tre viktiga klappar:
1. Objektiven.
2. Och gerbilerna.
3. Och datorn/batterigreppet ;)

Jag ska försöka sticka ett täcke till min kanin Myra till jul. Vi får se hur det ska gå.
G O D N A T T


Kommentarer
Postat av: Amanda

2 till gerbiler? ;o

2008-11-23 @ 13:09:45
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0