Potatis-penna

Har suttit i stort sett hela dagen (från klockan tre) och försökt att skriva mina tre uppsatser som ska vara klara till onsdag.
Men mina ögon vägrar läsa i den där äckliga boken, och jag överlever utan att göra det, ärligt talat. Så jag får göra alla tre imorgon istället för snart är det Gossip Girl!

Jag har varit på stan en snabbis idag med Amanda. Vi var inne på billighetsaffären hela tiden, vadheterden? Typ.. Eurostore kanske? Ja, men iallafall, jag köpte tre pennor. Jättesöta, typ barnpennor, men sån är jag.


Aww. Små chips i också :D

NU ÄR DET GOSSIP GIRL! Pussochkram - skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vad söt! En sån har jag också :)

2008-12-03 @ 09:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0