Trött

Kom nyss in från kaninerna. Har varit ute hos de efter skolan. Jag gick hem och det var sjukt halt, höll på att ramla flera gånger!
Kaninerna mådde bra. Uzza fick komma ut och springa (är fortfarande ute), Myra blev borstad, kloklippt och nu är hon ute i hage nr 2 och hanen fick bara lite mat. Han har så stor bur så han klagar nog inte om han inte kommer ut direkt. Bara han har mat så är han lycklig, haha :)

Nu sitter jag och försöker komma på hur man ska installera Word på datorn. Vi har ju rapporten (jäkla tjat om den..) till på fredag och jag har inget skrivprogram på min dator. Men snälla David (förlåt för det jag skrev i förra inlägget, heheh) brände ner Word på skiva så att jag ska kunna skriva. Om det funkar, vill säga :)
Vi ska maila våra rapporter till tre lärare + ge de de utskrivna rapporterna. Jag hatar att min dator inte kan maila bilder eller bifogade filer. Herregud!

Fungerar inte att lägga upp bilder nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag länkat till dig! Trodde inte du ville ha samma sorts besökare som jag har. Medelåldern är ju ganska hög... Likaså släktfaktorn. puzz.

2008-11-17 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0