Torsdag

Dagen idag har varit rätt så jobbig men ändå ganska kort. Den började med nationellt prov i engelska eller nåt, jag hade helt glömt bort det så jag fick världens chock. Det gick.. sådär. Alla sa att det var skitlätt men det tyckte inte jag iallafall.
Sen idrott. Jag, Kajsa, Kajsa och David gick ner på stan. Kajsa köpte födelsedagspresenter och David bokade klipptid (han sitter nog där precis NU!).

Sen spanska, tråkigt. Vi satt i 50 minuter och bara lyssnade på alla andra typ. Och sist hade vi engelska, där vi skulle fortsätta på rapporterna. Datorerna var helt störda så man fick ingenting gjort!

Nu sitter jag här och lyssnar på Regina Spektors album Begin To Hope. Better, Samson, Fidelity, Hotel song m.fl. Underbara :)


Jättebrusig bild, jag vet.

NU SKA JAG SKRIVA RAPPORTEN! MÅSTE BLI KLAR IKVÄLL, SHIIIT.
xoxo.


Kommentarer
Postat av: CISSI

Bra låtar, mina favoritlåtar i våras. Tyvärr ganska utnötta, men bra :)

2008-11-20 @ 20:28:13
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0