Skolbio

Om 5 minuter ska jag gå ut till kaninerna och sen ska jag cykla till stan för att se på bio med min skola.
Vi ska se på filmen "Utlämnad". Vissa säger att den är skitdålig, vissa säger att den är bra och andra säger att den är obehaglig (som alla andra skolfilmer. man blir ju deprimerad..).
Men iallafall, jag ska möta upp Amanda och sitta bredvid henne om man får. Hääärligt.

Jag har fixat några grunder i bloggdesignen nu. Jag har inga bra bilder så jag ska fota några (läs; mindre bra) bilder idag.
Designen kommer bli ganska lik den nuvarandra. Lite andra färger och så bara. Bakgrundsfärgen har blivit lite ljusare, länkarna har delats upp i olika kategorier m.m.
Härligt att jag äntligen har kommit igång iallafall! :D



Nu ska jag ut! Och idag är det Fredag! YES!
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0