Rolig kväll

Var med Anniela till klockan halv 3 igår. Det var roligt, som vanligt.
Först kollade vi på Idol (jag satt och snyftade, heh) och skrattade ihjäl oss åt hon som skrek när Johan satte sig ner. Och sen Fredag hela veckan, det var.. ganska kul.
Gillar inte såna program men när man kollar med Anniela så blir det kul. Hon skrattade så hon grät när de hade dragkamp med strumpbyxor på huvudet,
"Obs. Du riskerar grisnäsa för RESTEN AV DITT LIV.".

Sen var det Idol-finalen. Jag var så jävla nervös, visste inte om Robin skulle gå vidare eller inte. Men när han satt säkert och fick bilen, åååh, det var helt sjukt vad glad jag blev! Men tyvärr så åker han nog kanske ut nästa gång. Kevin kommer vinna iallafall :)
Och Johan åkte ut. Det var riktigt bra.


[jagochmingerbilTara]

Efter Idol gick vi upp på mitt rum och lyssnade på musik. Det slutade med att vi stod och dansade till olika låtar och så. Vi skämde ut oss för pappa, haha! Vi har det inspelat så kanske lägger ut det på youtube om vi vågar.

Idag ska jag vara med Kajsa (och Anniela?). Nu ska jag ner och duscha! Kanske uppdaterar något under dagen.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0