Panik

Rapporten ska vara inne i tre exemplar imorgon innan 12.00, och mailad till tre lärare innan klockan 16.00. Jag har panik och andnöd, suck. Har försökt i flera timmar med avsnittet "diskussion/analys" (amanda kan vittna!) och fattar verkligen inte hur man ska göra. Hatar verkligen det här.

Nu ger jag nog upp! Ska ner och borsta tänderna och lägga mig och läsa en liten stund. Harry Potter och De Vises Sten fortfarande, sanningen svider. Känner mig väldigt seg eftersom att alla typ är på sista boken nu ;)

Ligger förövrig i sängen nu, bredvid 5 st marabou's, haha! Kommer inte kunna sova gott inatt, men jag säger godnatt till er iallafall nu!

Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: tiindra

Jag var upp kl 01.00 inatt/imorse och hörde att david var vaken...pratade med dig om rapporten...hans bläck tog slut till skrivaren..:Sedan kunde jag inte somna om på säkert minst 2 timmar...URK!!!!

J..kla rapporter ni ska göra som ska störa föräldrarnas sömn :0).....

Hoppas det gick bra för dig /er till slut......

2008-11-21 @ 07:04:58
URL: http://tiindraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0