Ont i magen fortfarande

Åt pizza idag så magvärken blev inte bättre precis.. Men jag ska försöka komma till skolan imorgon. Har väl inget val antar jag, för jag måste lägga in rapporten på en skoldator.
Idag har jag läst Harry Potter (kommit 1/3!), "suttit" vid datorn, suttit vid tv:n och sovit ungefär 1-2 timmar för ungefär en timma sen. Så nu kommer jag inte kunna somna ikväll.. Jag vaknade av att jag gjorde världens läskigaste ljud, jag typ skrek/hostade. Trodde att jag skulle dö! Men här är jag och jag lever :)

Har inte varit ute hos kaninerna så mycket. Jag har bara gett hanen lite pellets, Uzza springer i stora hagen nu och Myra tog jag nyss in. Hon har sprungit i kompostgaller-hagen sedan klockan 9 ungefär och det har snöat under tiden tydligen, så när jag skulle bära henne till buren så var hon jätteblöt stackarn.


Tussilagons Blueberry "Myra", ca. 11 månader. Busigare finns inte!


Uzza, ca 3.5 år. Min mysigaste kanin som alltid ska pussas.


Gerbilerna (Ella och Tara) däremot, har sprungit på min säng i 1.5 timme ungefär. De är såå mysiga och jag kan inte få nog av att bara lyssna på de när de busar omkring. Så jag låg och halvsov och läste medan dom brottades, hoppade, sprang, kröp in i byxbenen, klättrade på kläderna, gömde sig under täcket och hoppade upp på sängbordet. Riktigt mysiga djur, trots allt :)
Bilder kommer sen!

Ganska långt och ovärt inlägg, haha. Fick bli ett "jag-berättar-om-djuren-inlägg". Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det snöade när jag cyklade hem. Jag var helt vit när jag kom hem.

2008-11-19 @ 19:41:09
URL: http://justjonsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

2008-11-19 @ 21:16:21
Postat av: Amanda

Svar: Men jag kan hjälpa dig :D Eller bara sitta och titta på eller nåt ;) *

2008-11-19 @ 21:17:40
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0