Mycket läxor

Jag har ganska mycket läxor/prov/övriga uppgifter som måste fixas nu. Det är därför jag inte har skrivit på länge, jag har fullt upp och hinner ändå inte skriva något intressant förutom "plugg, plugg, plugg..".

Därför pluggar jag som en galning nu. Sitter och försöker skriva lite på min rapport. Jag skriver om hare för jag hittade knappt någon fakta om iller. Det finns inte mycket om harar heller, är jag tvungen att säga..
Hästkunskap till imorgon, engelskaläxa till fredag, matteläxa till fredag och rapporten ska vara inne nästa fredag. En ganska slapp vecka, men ändå väldigt stressig.


[bild stulen från mami, copyright by her!]


Vi har öppet hus torsdag-fredag och det ska bli ganska skönt. Roligare än att sitta i skolbänken som man alltid gör ändå.
Ni är jättevälkomna om ni är sugna på att se hur DNV fungerar (ifall att någon 93:a från Sala skulle läsa..).
Och imorgon ska jag mjölka kor till 18.00. Jobbigt, jobbigt. Men rätt så spännande!

Ha det bäst.
xoxo.

Kommentarer
Postat av: Maj

Ja kevin är verkligen grym:)

2008-11-11 @ 21:52:20
URL: http://majlindman.blogg.se/
Postat av: david

kevin huh?? :o btw, veckan är väl fan inte slapp :o :S plugg plugg ;o

2008-11-12 @ 16:57:24
Postat av: Feliciaa

sv: åh tycker du? :D TACK! :))) din klädstil är också fett fin! :)



men gud vad coolt med en mamma som BLOGGAR! :D

2008-11-13 @ 20:42:43
URL: http://greendaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0