Mina jeans

.. är så sköna. Älskar dem. Det är ju baggy-jeansen från Gina Tricot, modellen som typ alla har, men det är inte så konstigt eftersom att de både är snygga och sköna :)

Var ju med Anniela igår. Det var jätteroligt. Vi sjöng, dansade, skrattade, kollade på film, målade naglarna (hennes nagellack var inte alls lätt att måla med så vi gick hem till mig och hämtade mitt) och åt godis, iallafall jag.
Och så ska vi kanske beställa sneakers och varsin tröja från USA! :D (Märket eckored.)

Bilder från gårdagen:




Hennes hund är härlig! Ayla.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Idag:




Dagens outfit; myskläder: UCLA-tröja från BikBok, jeans från Gina och hårband från glitter.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sa inte du att byxorna inte satt bra?

2008-11-16 @ 13:12:15
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0