Kemirapport

Godkväll! Nu ligger jag här, som vanligt, med datorn på magen och musiken i öronen (Jason Mraz - Wordplay just nu).
Men istället för att roa mig så skriver jag min kemirapport. Det är grymt tråkigt. Vi har matteläxa, engelskaläxa och jag har kemin också, till imorgon. Ingenting till fredag vad jag vet! :D Happy.

Har varit med Anniela en snabbis idag. Först cyklade vi till LidL (hon cyklade, jag satt bakom) sen åkte vi hem och läste FRIDA. Kan inte leva utan den tidningen. Vi har sjungit som vanligt, slagits som vanligt (Tack mamma! "Anniela, du får slå henne om du vill."...) och suttit och dreglat i tidningen.
Vi har tjaffsat om Zac och dom också, men det behöver vi ju inte nämna :)



Tråkigt och ovärt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Mami

Arma Anniela skrek ju stopp, sluta, lägg av hela tiden...

2008-11-27 @ 20:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0