Glass

Klockan är ju nästan åtta, redan! Det känns som om jag nyss har vaknat. Men ja, dagen flyger väl förbi när man shoppar.. Pengarna med.
Nu sitter jag och kollar på tråkiga, gamla avsnitt av Simpsons. Inget annat bra på tv så jag ska nog se Pearl Harbor på datorn om jag inte kommer på något annat kul. Önskar att den gick på tv nu, den är ju så jäkla bra!
Jag har nyss pillat lite med bloggdesignen men nu har jag fastnat, varit ute hos Uzza, Myra och hanen och myst och tagit maaassor med kort, som ni får se en annan dag.


Jag hade mina örhängen från cocoo.se idag!



Nej, nu ska jag springa och hämta min Ben & Jerry-glass! Smaken Cholate Fudge Brownie och det är den godaste smaken ever. Har ni inte smakat den? Åk och köp en och ni kommer inte ångra er!

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0