En till lista

Din bästa tjejvän: Kajsa, Amanda och Anniela.
Din bästa killvän: Davito.

Din favorithobby: Mina djur och fotografering.
Din favoritkändis: Zac Efron! Och Matt Prokop.
Ditt favoritdjur: Kaniner och gerbiler.
Din favoritbok: Vet ej. Men just nu läser jag 1:a Harry Potter och Nicole Richie's "Sanningen om diamanter".
Din favoritfilm: Mamma mia, What Happens in Vegas och HSM3 tror jag.
Din favoritlåt: Har ungefär 50 favoritlåtar.

Din största dröm: Just nu? Det vore verkligen underbart att få starta gerbiluppfödning i liten skala, eller bara ha en liten flock. Min andra dröm är att få åka till LA.
Men det jag önskar mest är att farfar ska bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0