Bloggkatastrof

Vet, vet, vet att bloggen verkligen ser hemsk ut. Ska fixa det någon gång! Förlåt.

Den här dagen har varit ganska okej. Förutom djur-rapporten, jag fattar ingenting. Vi ska skriva ca. 3-4 sidor om ett svenskt, vilt djur. Jag skrev om iller men det fanns nästan ingen fakta så jag bytte till hare och det passar ju bra eftersom att jag älskar kaniner och sånt. Tänkte för ovanlighetens skull ta ett annat djur men det gick inte..

Hade slöjd idag också. Anar ni hur jobbigt det är att sticka? Från klockan 12.30 till 15.30. Helt sjukt. Jag slipper iallafall göra klart min stickning, och det var ju tur. Jag gör en halsduk och har inte kommit så långt :)

Idag efter skolan var jag på Wayne's Coffee med Kajsa. Vi drack kaffelatte och åt daimtårta. SÅ NYTTIGT, SÅ GOTT! Blev proppismättis så jag skulle kunnat rulla hela vägen hem. När vi väl var hemma så satt jag på musik på datorn, och pg.a kaffet så var jag helt energifull. Dansade, skrek, sjöng och tjoade. Nu är dock all energi borta, hahah.



Nu ska jag gå iväg och plugga lite kemi (förhoppningsvis, vi ska se hur det går..). Det är så otroligt tråkigt när man vet att man ändå inte får något för all tid man har slösat bort för att plugga.
Min fot har domnat bort så det är dags att resa på sig. Byebye!

Kommentarer
Postat av: emmy wallberg

vart bor du ?

2008-11-05 @ 17:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0