Bara en dag kvar på rapporten!

Och jag spyr på det här. Klarar det verkligen inte. Hur ska man kunna analysera om harar? Helt omöjligt...
IG, here I come. Ska stanna kvar i skolan imorgon och skriva så fingrarna brinner!

Har haft gerbilerna på sängen i princip hela dagen. Försökte plugga med dem men nej, omöjligt.
Rätt var det var så hörde jag ett duns.
Jag slog vad om att det var Tara och jag hade rätt. Hon hade hoppat ner från sängbordet (hon mår bra, hon mår bra..)
Så jag har jagat gerbil i typ fem minuter på mitt ostädade golv, haha. Men jag fick tag på henne iallafall och då var utflykten över.

Nu sitter jag på msn och är arg på David, han är ju nästan klar jämfört med mig (pluggis!) och har skrivit så bra så det skulle kunna vara från en riktig artikel eller nåt. Nu ska jag läsa lite sen sova.
Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0