All I wanna do..

.. is to be with you, be with youu. There's nothing we can't do. Just wanna be with you, only you.



Ja, jag vet att designen är konstig och jag ska fixa allt så fort jag har tiden och orken till det. Tills dess så får ni stå ut, hoppas att ni klarar det! Det blev tyvärr såhär för att jag gjorde om allt direkt i den här bloggen - utan testblogg alltså.

Idag var det Gossip Girl! Herreguuud vad jag älskar Blairs kläder. Hennes stil är helt.. underbar. Ge mig!
Missade väl sisådär en tredjedel av programmet för att lillasyster skulle sitta och mumla, pappa försökte byta kanal och mamma ville dammsuga.. Så ja, men jag klagar inte.
Jag är glad så länge jag får se Penn (spelar Dan i GG). Underbara snälla ödmjuka man, vill du gifta dig med mig?

Ja, jag vet att jag är besatt av kändisar. Men det är jag. E-M-M-Y.


IIIH!
Matt Prokop & Zac Efron! Vääärldens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0