A beautiful mess

Har laddat över alla mina låtar från min externa hårddisk så nu har jag massormassormassor! Lycklig.
iTunes är dock överfull och dubbla låtar hela tiden, och det är mindre fräscht.

Måste bara berätta att jag är bäst på att installera grejer. Maha. Imorgon ska jag nog cykla till skolan. Tråkigt för jag älskar att gå hem..
Förresten så älskar jag min klass och dess sjuka humor. Haha, omg. DNV08 i mitt hjärta ;)

Nu ska jag se till Myra, fortsätta lite på rapporten, plugga hästkunskap och plugga español . Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag sa ju att du skulle trivas på DNV! Din pesemist xD

2008-11-17 @ 22:28:54
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0