Varför?

Varför fungerar det inte att ladda upp bilder? Varken här eller på bilddagboken, jag blir så sur .. Har förminskat bilderna jättemycket men det fungerar ändå inte. Grr.

Imorgon ska jag sola, om det blir fint väder, sedan ska jag vara med Anniela. Det var tänkt att jag, Jessica, Cecilia, Matilda och Clara skulle träffas, men det blev inte så. Jessica och Clara har typ ingen skjuts.

Jag och Jessica skulle egentligen träffats i början av sommaren redan. Och nu är sommaren snart slut och vi har fortfarande bara träffats en gång..
Hon drar till sälen på söndag och kommer hem på lördag, då jag drar till Öland och kommer hem på tisdagen ungefär. Så vi kommer inte träffas på ett bra tag..
Varför ? :(

Saknar dig Jessica-pessica!

Kommentarer
Postat av: jess

:( :( Vi måst träffas när båda har kommit hem <3<3

2008-07-19 @ 00:30:04
URL: http://jessssiicca.blogg.se/
Postat av: tiindra

Har du sparat bilderna i JPEG-format...Det kan vara en av anledningarna...Ett tips bara...

Jag har inte tänkt frågat dig om nga svåra frågor ang design utan endast hur du har gjort om du har ngt som ser intressant ut att kunna...

Jag har använt mig av desginhjälpen många ggr jag med, och visst kommer jag att använda mig av honom om jag verkligen kört fast med ngt...

Det är min header som jag skulle vilja göra om...som inte blir som jag har tänkt mig...Om jag vill ha den bredare (tjockare) så försvinner bilden under mina inlägg...Ett expel på en utav mina frågor..

2008-07-19 @ 10:34:01
URL: http://tiindraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0