Svar till tiindra

Tiindra:
"Härligt att du har skaffat en blogg...Det är kul!
Då kanske man får fråga dig om designfrågor på bloggen???? Själv är jag inte så haj på det....
Bra med kreativa ungdomar....."

Ja, visst är det kul! :) Ja, självklart får du det. Men jag är inte heller så haj på det .. du ser ju hur min blogg ser ut, lite missbildad men det får duga.
Du kan antingen maila mig ([email protected]) eller skriva direkt i bloggen om du skulle ha några frågor så svarar jag om jag kan. Allt jag har fixat på min blogg har jag lärt mig ifrån www.designadinblogg.se.

Ha det bra.
Emmy.

Kommentarer
Postat av: tiindra

Jag har oxå varit på hans bloggsida och tagit tips....men ändå har jag frågor som jag inte har hittat svar på....men de kanske dyker upp så småning om...

2008-07-18 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0