Mina kaniner ..

.. är det bästa jag har. Det finns inget bättre än att få en godmorgonpuss på näsan, eller att få mysa och trycka ner ansiktet i en fluffig päls så det kittlar i näsborrarna. Eller att se hur kaninerna hoppar upp mot gallret på morgonen när dom hör din röst, eller när dom gör glädjeskutt i hagen och springer till dig med massa bus i ögonen. Det är kärlek!

Bilder kommer sen, datorn krånglar just nu ..





Idag har jag käkelikäkat på Akropolis i Sala. Typ världens bästa restaurang! Maten är jättegod. Jag tog "Filé Black & White" med pommes frites/klyftpotatis och en stor Coca Cola. Som vanligt! :) Men det är så gotteligottigt så jag kan aldrig välja något annat.

Ville bara säga det. Ett onödigt inlägg till, mahah.

Kommentarer
Postat av: Feliciaa

ååh, så gott <3 :D

2008-07-18 @ 23:45:32
URL: http://greendaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0