Hemma igen!

Äääntligen! Har saknar datorn, djuren och min säng så otroligt mycket. Jag har varit borta så länge så jag har nästan glömt bort hur man gör med bloggen och allt, hah. Pinsaamt.

För er som inte vet vart jag har varit:
Jag har varit på Öland vid ett ställe som heter Långlöt (ligger på östra sidan, typ i mitten). Där har jag bott i en stuga med två rum (?) typ. Ett sovrum med två våningssängar och ett rum med kök, matbord och en till säng.
Det har inte varit så grrrreat precis. Men några meter från stugan är det ett hav :) Jättevarmt vatten och finfin sand, underbart. Mysigt att bada med korna (kvigorna) också (ja, det är kor där. Stugan ligger mitt i en stooor kohage! Men med taggtråd runt hela gården, såklart).

Jag berättar mer sen! Jag har tagit 222 bilder totalt, så ni kommer bli bombade!
Nu ska jag ner och fixa ögonbrynen. Får panik på bloggen och ska fixa den så fort jag kan/orkar.
Saknar Kajsa, Anniela, Jessica, Amanda och många fler.
PUSS OCH KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0