Godmorgon

Hejsvejs! Idag kommer jag packa och fixa massor, jag åker till min mormor imorgon.
Hon har ingen dator. Eller jo, men utan bredband. Så det kommer bli väldigt tyst här i bloggen i.. 1½ vecka eller mer, ungefär.

Jag blir hos mormor söndag till lördag (jag ska sommarjobba), sedan åker jag till Öland med min moster, hennes kille och hennes barn. Vi ska bo i en stuga med mina familj som åker dit tidigare. Alltså, typ.. 7 stycken i en liten stuga utan ström eller någonting. Blä. 8 stycken om Ida skulle med också..

Menmen. På Öland ska jag shoppelishoppa iallafall. Eller i Kalmar, jag vet inte. Och så hoppas jag att jag får hälsa på Louise (min kanin Myras uppfödare).. Synd att inte Myra får följa med.

(Svar till tiindra: Jag har sparat i det formatet, tack ändå. Och det där du frågade om har jag tyvärr ingen aning om.. Hoppas att det löser sig.)

Men nu ska jag packa ihop gerbilerna och sedan ut till kaninerna och städa transportburarna! Pusshejsss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0