70% mörk choklad

Sitter här vid datorn med en 70% chokladkaka i handen. Fast hälften är i min mage redan. Jag älskar choklad. Mums.

Idag har jag träffat la farmor. Länge sen! Det var trevlans. Åt pasta med kycklinggrejs på Café Silver. Och sedan gick vi in på Lindex och så såg jag Cecilia och Matilda från kif :) Det var riktigt coolt faktiskt! Synd att jag inte sa hej ..

Nu ska jag ner och tvätta bort sminket och sedan lägga mig i sängen och lyssna på iPoden. Imorgon ska jag upp tidigt (kvart över elva, haha!).

Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Fredde

men så mörk choklad smakar typ bara kakao.

det är typ 70% kakao och 30% förpackning som det är instoppat i :P...

godnatt =)

2008-07-18 @ 01:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0