00:37

Nu ska jag ut och natta kaninerna (kommer bli jobbigt eftersom att dom är ute i hagarna i mörkret och leker mer än gärna kurragömma med mig..) och sedan ska jag lyssna på min iPod och rita lite tills jag får lust att sova. Så är det varje natt. Teckna och musik, love it.

Nu sätter jag väckarklockan på 10.30. Får se om jag orkar gå upp så tidigt. Försökte gå upp samma tid imorse men stängde tydligen av väckarklockan i sömnen? Det kommer jag inte ihåg i alla fall. Så min kära mammut kom och väckte mig kvart över elva, 11.15 med andra ord (siffror ^^).  I vanliga fall brukar jag gå upp runt tolv/halv ett.. Men nu är det slut med det (mamma/mammut, om du ser detta, glöm vad jag skrev!).

Nu har mitt högra ben somnat. Intressant och bra. Men iallafall, det är dags att röra på sig nu. Ut i mörka natten, helt själv. Läskigt men sant, tihi.
Aya, godnatt alla (få) läsare. Pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0