Världens jobbigaste dag

Hej. Idag har jag varit i skolan som vanligt, först kemi och jag fick G+ på min labrapport. Inte så bra men det duger.
Sen har det bara varit sega lektioner och ingenting har hänt typ. Fick sluta 30 minuter tidigare idag, härligt! Så jag följde Amanda en bit till musikskolan och sen gick jag hem.
Väl hemma matade jag kaninerna, släppte ut dem och sen gick jag in och la mig i soffan.
Nu ska jag skriva mina tre uppsatser. Det går segt men jag vill gärna bli klar innan imorgon. Har spanska- och matteläxa till imorgon också. Hemskt.

Designen ser fortfarande helt freaky ut, och kategorierna fungerar inte ett DUGG så jag blir väl tvungen att göra om allt så småningom..



Svar till Amanda och Kajsa:
Ja, jag vet. Det var konstigt. Jag ska inte äta godis mer än en gång i veckan (bortsett från julkalender och tiden runt julafton, hehe).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0