Tusen läxor

Hej. Jag har inte skrivit på någon dag nu som ni kanske har märkt. Det är för att jag har så otroligt många läxor nu.
Jättemycket i engelska och det konstiga är att ingen vet vad, alla säger olika. Jag sitter iallafall och har panik för jag vet inte hur jag ska göra.

Hade försökt säga åt mig själv att gå och lägga mig klockan nio ikväll, men klockan är redan fem över och jag har varken sagt godnatt till kaninerna, ätit kvällsmat eller pluggat klart så jag vet inte. Måste nog plugga spanska också, har prov på fredag. Och arton svenskaord, de brukar vara svåra.

Den här dagen har varit riktigt tråkig. Först nationellt matteprov, det kändes bra men sen sa Amanda alla rätta svaren och då ångrade jag mig. Sen gick jag, David, Sophia och Josefine till Coop och sen till tågstationen, vi tog bussen ut till Ösby och hade lunch och tråkig djurkunskap (som vi har prov på nästa vecka..).
Men halva veckan har gått, snart är det helg igen! You can do it, you can do it!


Nu är jag SKITSUR och deprimerad.

Kommentarer
Postat av: Senna

SV: Ja ellerhur, svart nagellack är så snyggt. ;D



känner också att jag drunknar i läxor. tur att det bara är 2 veckor kvar till jullovet! <333

2008-12-04 @ 18:14:29
URL: http://sdervishaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0