Torsdag med en seg dator

Tjena! Jag har inte skrivit på ett tag känns det som (inte sen igår).
Idag hade jag nationellt prov i matte (gick sådär), idrott (rundbadminton, jag träffade aldrig den där saken. blev istället bombad med fotbollar av en viss tekniker..) och engelska (kröp på golvet efter davids sudd, haha).
Idag slutade jag tidigt, 14.10 eller nåt, så jag drog hem och låg i soffan ett bra tag. Har inga läxor till imorgon vad jag vet, första gången på länge och det är så underbart!
I wish everyday was läxfri day.

Imorgon ska jag vara med Kajsa. Ska bli kul, ska nog sova där också, det är kul för det var ett tag sen! Tänkte ta med kameran och så.
Har biologiprov på måndag. Har en stark känsla i magen av att det inte kommer gå så bra, jag fattar ingenting. Man ska kunna redogöra teorier utantill och med egna slutsatser ta fram vad som kan vara bra och dåligt, hur det blir i framtiden och sånt... USCH. Växter, djur och ekologi...

Imorgon har vi spanska och vi ska se en skräckfilm - barnhemmet (tror jag). Ska bli intressant, jag kommer skämma ut mig och sitta och skrika eller något..
Mina skor är inte tvättade. PROBLEM! Blir tvungen att gå i bara strumpor och det är inte så fint.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0