Tiiiisdag

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering, jag fixar andra bloggen för fullt! Hinner förhoppningsvis klart innan veckan är slut! :D
Idag hade vi slöjd, jag blev klar med PLATTIS (min lilla barnsliga plattfisk som tog alldeles för lång tid att göra).
Man fick sluta tidigare när man var klar, så jag fick gå 1½ timme tidigare! Första gången någonsin som man fick gå från slöjden tror jag. UNDERBART.
Plattis hänger nu spetsad på en "pinne" på väggen, vad nu den ska vara bra för. Han passade där helt enkelt.

  
Klicka för att se större bilder.
Dagens outfit. Tygskor - Din sko, jacka - only, kofta - BikBok, strumpbyxor - ? och sjal - ?.

Kamera: Canon EOS 400D + kitobjektiv 18-55 + stativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0