Försöker och försöker..

..men jag kan inte fixa kategorierna. Har helt enkelt varken tålamod eller kunskap. Därför har jag gjort en ny blogg..
Jag visar länken sen när den är 100% klar. Tills dess så fortsätter jag att skriva på den här :)

Idag har jag inte gjort så mycket alls. Bara slappat, springer ju fortfarande omkring i pyjamas.
Nu ska jag plugga kemi. Inte så taggad.. och imorgon är det bad på idrotten. Kommer få tokstressa dig, hoppa ner i iskallt vatten (utan smink!), simma lite, upp igen, inte hinna föna håret för att alla kommer bråka om vem som ska få göra det, nästan missa lunchen, frysa ihjäl... GAH!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad roligt ;) Nästan min med men ja gillar joe bäst! Vetdu att dom kanske ska splittras? :'(

2008-12-07 @ 16:35:42
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Amanda

Snyggt det blev! Vilken tid ska ni bada?

2008-12-07 @ 20:41:36
URL: http://justjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0