Fascination

Dagens låt: Alphabeat - fascination (den som går på cocacola-reklamen. älskar den).

Ösbydag idag då. Usch och fy med andra ord. Dagen började med hästkunskap. Vi fick tillbaka våra prov och
jag fick VG! :D
Vi fortsatte att skriva om hästsjukdomar, blablabla. Sen hände ingenting förrän lunch. Det var lasagne (som det är imorgon på andra skolan, hehe) och ÄGGHALVOR med majonäs och räkor. Värsta lyx ju!

Men iallafall, när vi gick där och tog mat så frågade Sophia om grisen var äkta. Gris? Och så kollade jag upp på hyllan och där var ett sånt där grishuvud som man bara ser i filmer typ, tror att det var ett äpple i munnen på den också. Det var ÄCKLIGT och man tappade aptiten ännu lite till (vi hade pratat om hästtarmar innan, haha!).

Sen hade vi djurkunskap-prov. Jag hoppade över att skriva en sak som jag inte trodde att jag kunde, men jag skulle fått rätt för det jag tänkte på. SUCK!

Känner mig tokstressad att göra iordning andra bloggen, ska försöka fixa det någon dag snart! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0