Duktigt!

Idag har jag varit duktig. Direkt när jag kom hem från skolan, skitrött och allt, så dammsög jag hallen och köket. Sen plockade jag ur diskmaskinen.
Tog en paus ute hos kaninerna, där en av burarna stod öppna! Som tur var så satt Uzza kvar, så duktig som hon är, men läskigt ändå ju. Tänk om någon har varit där?

Sen gick jag in och städade mitt egna rum. Inte helt klart än, var tvungen att ta en paus, men snart.

Jag är på ganska bra humör idag! Nu ska jag fixa designen på min nya blogg, sen städa klart och sist plugga djurkunskap till onsdag. Ska försöka sova tidigt ikväll.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Mami

Det var duktigt av dig att dona lite hemma! Du tänker väl på tomten anar jag... ;-)

2008-12-08 @ 19:35:12
URL: http://lottaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0